Tekniskt strul å nattliga funderingar

För sjuttielfte gången har jag nu skrivit inlägg som försvinner och som enbart går att länka till den gamla blogggen. Därför får ni nya läsare helt enkelt möta mig i en helt vanlig söndags-natt-fundering och så får den fina presentationen vänta ett tag! Om det nu fungerar den här gången…

Varför börjar jag alltid fixa med tekniska saker när jag nästa är för trött för att tänka? Beror det på tidsbrist, på en något sliten förhoppning om att allt minsann ska fungera idag eller att jag helt enkelt hoppas på att John Blund både är snygg, teknisk och bra på att få mig i säng?

Nu hoppas jag i alla fall att den här bloggadressen ska vara den som rockar. Håll en tumme!

Gårdagens shopping i Bodafors gör mig fortfarande lycklig om än något kallsvettig. Visst hade jag sparat pengar för att förnya utrustningen (som verkligen behövde uppdateras!) men rackarns vad pengar det rullade… Pengar är till för att användas har någon klok människa sagt och det är precis vad jag tänker ha dem för! Det är första gången i mitt liv som jag gör något så här stort, galet roligt och dessutom helt ensam utan någon annan att luta mig mot gör att det säkerligen kommer bli felköp och feltänk. Men vad f-n livet är till för att levas och för att lära sig något av!

Häng med på tur vet ja!

Kommentera

