Ett problem..

…förvisso lyxproblem men än dock ett problem. Jag går ner i vikt… Tränar så mycket det hinns med (alldeles för lite) och äter tydligen inte tillräckligt för att behålla di däringa kärlekshandtagen. Har aldrig haft det här problemet innan kan jag lova… Så nu går jag in i projektet : Fett är bra och vitalt. Finns fettet i chips och go mat är det ännu bättre! 🙂

20130515-125002.jpg

Pratade med min lilla mamma igår och fick besked om att hon och hennes man möter upp vid Grövelsjön! Härligt! Så nu gäller det att verkligen klara av det här! Vill ju inte göra någon besviken. Allra minst mig själv!

2 thoughts on “Ett problem..

  1. annaterese skriver:

    Roligt att V och P kommer till Grövelsjön. Reunion!

Kommentera

