Resan är bokad och betald!

Biljetten norrut är bokad och den är icke ombokningsbar! För varje dag som går känns starten mer på riktigt. Lite magont och packångest kommer över mig med jämna mellanrum… Men det är nog ett sundhetstecken. Väntar på att maten från 24h meal ska trilla in i dagarna. Sedan börjar packandet av kartongerna som ska till depåerna.

I veckan kommer världens bästa mamma på besök och kommer då få i uppgift att strukturera upp mig i all min härliga vimsighet! Utöver det ska vi njuta av solskenet jag har beställt samt lite gott vin och go choklad!

20130528-215947.jpg

Det är så härligt att träna utomhus så här års! Blommor, dofter och lagom hårda grusvägar gör löpningen underbar! I morgon blir det 15km löpning mellan arbetspassen. Gött att ha en kropp som snällt accepterar det mesta jag utsätter den för.

I går när jag och Lillfian åkte hem från stan öste regnet ned utanför rutan. ”-Mamma, kan man tälta när det regnar?” ”-Ja det är klart att man kan det!” ”-Snälla mamma då skulle jag vilja be att få tälta i natt!”
Behöver jag säga att vi sussade sött med regnet smattrande mot tältduken?! 🙂

20130528-220814.jpg

Kommentera

