Första reportaget

Höll på att trilla omkull när jag lite förstrött tog ut posten ur brevlådan på jobbet. Mitt ansikte på första sidan! Knappast vad jag hade förväntat mig! Anette Wiik, ”Höglandet Nu” hade skrivit ett väldigt fint reportage och lyckats få med mig på bild.

Det känns konstigt att se och läsa om sig själv i en tidning! Jag som brukar vara den som suktar efter att göra allt det där som jag läser om i tidningarna! Helt plötsligt befinner jag mig nu på andra sidan!!

20130530-142432.jpg

One thought on “Första reportaget

  1. susanne bäckström skriver:

    Kul. Vad du kämpar. Du är värd varje uppmärksamhet du kan få.

Kommentera

