Mat, mat, mat!

Tiden springer ifrån mig! Hur kunde de här sista två månaderna gå så fort?!!!
Nu torkas det i alla fall mat dygnet runt här hemma! Är evigt tacksam för min Evermat och min vacumpackare! Håller en tumme för att allt håller sig fräscht och att att det blir lika gott om två månader som det är nu!
I natt fixades det energikakor med jordgubbssmak samt tomatsås och nu går det fetaost och skinka.

Träningen går sådär, svårt att få tiden att räcka till men lite löpning klämmer jag in. Sista passet på Nikaro med min underbara sjukgymnast Roland fick mig på gott humör. Även om det känns som att resultaten uteblir vid träningen just nu så är grundnivån på betydligt högre nivå än när vi började! För att få in motion i vardagen så blir det i alla fall tur och retur till stallet på cykel! 6 km gör ju alltid något. Dottern har även lärt sig cykla så löpningen med henne blir till intervallträning. Dessutom tänker jag att den gigantiska vedhögen på 21kubikmeter genererar träningsmängd när den floas in!

20130607-082538.jpg

Kommentera

