Ryggan är klar

Nu är alla kartonger som ska gå iväg med Bussgods färdigpackade. Ryggsäcken är testpackad med volymmässigt största utmaningen. Trot eller ej men det gick i! (Har varit min stora oro!)

Jag har aldrig varit den typen av friluftsmänniska som räknar gram utan har resonerat att kroppen kan behöva sig en genomkörare. Inför denna resa har jag tänkt om. Jag är fortfarande inte helt styrd av gram men de saker jag har köpt har fått bli av den lätta sorten. Nu har dessutom min våg gått sönder så vad totalvikten blir kan jag bara sia om. Dock tror jag att jag kommer under 20kg utan vatten så det känns bra!

20130620-011912.jpg

Bild från kvällens packkaos! Det är tur att jag har stadiga vänner i min närhet som kommer med glada tillrop. En timme tidigare vågade jag knappt plocka fram sakerna för jag trodde inte att allt skulle gå i!

20130620-012148.jpg

Så här blev det i slutändan! Nu vill jag iväg!!!

Kommentera

