Dag 18, 15 juli

Vilodag i Kvikkjokk stavas frukostbuffe!! 🙂 Tänk vad glad man kan bli för lite mjukt bröd och marmelad! Vi sussar gott till 8 innan vi lullar ut till den himmelskt goda buffén. Därefter tar vi en promenad till Kvikkjokks centrum. Kyrka, affär och… Tja, det var nog allt. Tyvärr var affären stängd eftersom det var måndag men kyrkan besökte vi i alla fall. Vacker och med en rejäl kamin längst fram!

Lunchen åt vi på vandrarhemmet också. Äntligen! Säger bara det: Äntligen fick jag min efterlängtade hamburgare! Om ni bara anade hur mycket jag längtat efter hamburgare! 🙂

Därefter var det dags att vinka adjö till killarna som skulle tillbaka till verkligheten och storstaden. Själv fick jag matcoma och myste på rummet resten av kvällen. Gött att bara vara. Inga krav, inget som stör bara jag och massa goa samtal hemmifrån!

Tvättar och fyller säcken med ny mat inför nästa etapp. Snart, snart… Benen har spring och jag vill iväg!

20130718-134858.jpg

20130718-134908.jpg

20130718-134920.jpg

20130718-134931.jpg

20130718-134940.jpg

2 thoughts on “Dag 18, 15 juli

  1. Martina Stahl skriver:

    Åååh, Kvikkjokk och Kamajokk!!! Det var länge sedan. Jag har jobbat på vandrarhemmet 2 säsonger på 90 talet 😀
    Kramkram

Kommentera

