Dag 35, 1 augusti

Vaknar kl 6 och är fylld av energi! Äter frukost och städar ur stugan. Putsar lite fönster bara för att jag tycker om stället så mycket!

Startar i halvklart väder som spricker upp. Det är mindre sankt idag men kängorna blir snart våta ändå. Njuter ändå. Det är svårt att ens komma på en anledning till att deppa idag! 🙂

Äter lunch och vilar en timme i solen. Kommer fram till Tjåkkolastugan vid 17-tiden och tänker att jag ska gå vidare en bit till. Men nej, det blir inte så! Stugan är nyrenoverade och så otroligt mysig att jag på stående fot bestämmer mig för att bli kvar! Hittar en bok om nybyggarnas öde och läser till mitt i natten. Utanför rutan forsar Ransarån förbi och natten är ljus. Livet är gott!

20km

20130804-163144.jpg

20130804-163200.jpg

20130804-163219.jpg

20130804-163227.jpg

Kommentera

